1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Airbus oskarża Boeinga o podawania nieprawdziwych informacji na temat osiągów samolotu i ośmiesza swojego rywala w kampanii reklamowej pokazując Boeinga z groteskowo wydłużonym nosem, odwołując się tym samym do bajki o kłamliwym Pinokiu.

Reklama, która ukazała się w tym tygodniu w prasie branżowej, m.in. w „Aviation Week” i „Flight”, sugeruje, że Boeing „naciąga prawdę” w swoich kampaniach reklamowych promujących flotę. Boeing trzyma się jednak swoich reklamowych deklaracji.

- Przekroczyli linię, gdy zaczęli odwoływać się do konkretnych liczb. Rażąco fałszywie przekłamali fakty  – powiedział , John Leahy, szef sprzedaży Airbusa.

 

Reklama 737Max przekonuje, że koszt samolotu w przeliczeniu na miejsce pasażerskie jest o 8 proc niższy niż w przypadku A32neo. Airbus napisał do Boeinga, że liczby są niezgodne z prawdą, nie doczekawszy się odpowiedzi opublikował reklamy wymierzone w konkurenta.

 

 

 



pb.pl